ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی در آمازون

amzyar

2022/01/05
amazon

سه ابزار عالی تحقیق کلمات کلیدی در آمازون

  • 513 بازدید
4/5 - (1 امتیاز)

آنچه در این مقاله می خوانید

سه ابزار عالی تحقیق کلمات کلیدی در آمازون

تحقیق درباره کلمات کلیدی مرحله مهمی از راه اندازی بخش محصول آمازون شماست. وقت گذاشتن برای پیدا کردن کلمه کلیدی درست می‌تواند به شما کمک کند تا به بالاترین درآمد برسید. این کار می تواند باعث شود تو رتبه بندی ها محصول شما در بالاترین جست و جوی نتایج قرار بگیرد.پیدا کردن کلمات کلیدی در آمازون برای کسب و کار ما خیلی مهم است.

اگر تا حالا به لیست محصولات آمازون دقت کرده باشید حتما به محصولاتی که نام طولانی و پر از کلمات کلیدی دارند برخوردید و با خودتان گفتید واقعا چه کسی همچین اسمی را میخواند و راضی می‌شود این محصول را بخرد؟

می‌دانیم که انسان ها معمولا جملات طولانی را دوست ندارند.اما باید بدانید که الگوریتم آمازون به این اسم های طولانی و مضحک ارزش می‌دهد. در ادامه این مقاله بعلاوه نکات مهم انتخاب کلمات کلیدی ،  سه ابزار عالی تحقیق کلمات کلیدی در آمازون را به شما یاد دادم که بسیار کاربری است و کار شما را بسیار راحت می کند.

سه ابزار عالی تحقیق کلمات کلیدی در آمازون

فروشندگان از این عناوین طولانی استفاده می کنند تا محصولاتشان در جستجوهای بیشتری نشان داده شوند تا شانس نمایش محصول برای مشتری بیشتر شود. اما استراتژی کلمه کلیدی واقعا کار می‌کند؟ بله، اما در مورد استراتژی کلمه کلیدی در آمازون چیزهای بیشتری وجود دارند.

 

محتوای پیشنهادی: بدون این ابزار در آمازون انتخاب محصول نکنید!

چرا تحقیق در مورد کلمات کلیدی در آمازون مهم است؟

برای لحظه ای تصور کنید که آمازون همان دوستی است که هر زمان که به راهنمایی در مورد خرید نیاز داشتید به سراغش می‌روید.

درسته که پیشنهادات کلمات کلیدی در آمازون درمورد محصول عالیست. ولی، به نظر می‌رسد آنها بعد از توصیه محصول، منتظر تأیید شما هستند تا بفهمند محصول پیشنهادیشان همان است که دنبالش هستید؟

هنگامی که برای اولین بار محصولی را در آمازون راه اندازی می کنید، تحقیق روی کلمات کلیدی باید تمرکز اصلی شما باشد.

وقتی الگوریتم آمازون تعیین می‌کند که کلمه کلیدی شما با محصول خاصی مرتبط است، محصول شما را در نتایج جستجو بالاتر قرار می‌دهد. که این کار، همان رتبه بندی است.شما میتوانید با به تهیه آموزش رایگان فروش در آمازون نکات مهم در فروش را یاد بگیرید نکاتی که در این دوره به شما آموزش دادیم به شما کمک میکند تا یک فروشنده حرفه ای شوید

آمازون یک موتور جستجو است!​

آمازون یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در جهان برای سوالات عمومی در حوزه محصولات است.

 در واقع، %74  از مشتریان آمریکایی جستجوی محصول خود را از آمازون آغاز می کنند.

اینطوری که آنها عبارت جستجو را برای چیزی که می‌خواهند بخرند وارد، و آن را پیدا و بررسی می‌کنند.  

Amazon PPC: سیستم تبلیغات داخلی آمازون

به عنوان یک فروشنده، می توانید از این سیستم برای تبلیغ محصولات خود با قرار دادن پیشنهادات روی کلیک ها برای محصولاتتان استفاده کنید. اگر پیشنهاد شما بالاتر از رقبای شما باشد، محصول شما در نتایج جستجو با نشان “محصول حمایت شده” ظاهر می‌شود.

بنابراین، اگر محصول شما نتواند به طور ارگانیک در بالای نتایج جستجو ظاهر شود با پرداخت مبلغی به آمازون، محصول شما می‌تواند رتبه اول را بدست آورد و فروش بیشتری داشته باشد که با هر بار کلیک روی آن مانند گوگل ادز از مبلغ شارژ شده کسر شده تا زمانی که، شارژتان تمام شود.

آمازون از چندین فاکتور رتبه بندی کلمات کلیدی در آمازون استفاده می کند

درسته که آمازون دقیقا فوت کوزه گری الگوریتم خود را به ما نمی‌دهد اما، ما متوجه شدیم که تعدادی از عوامل وجود دارند که به محصول شما کمک می‌کند تا در نتایج جست و جوی آمازون قرار بگیرید از جمله :

تعداد مشتریانی که محصول شما را به سبد خرید خود اضافه می کنند.

● حجم فروش شما با آن محصول در گذشته.

● نرخ درصد فروش/بازید کاربر از محصول شما:

این فرمول خاصی است که آمازون استفاده می‌کند. برای محاسبه، آمازون تعداد واحدهایی را که محصول شما فروخته است بر تعداد بازدید از صفحه  تقسیم می‌کند.

● تعداد و رتبه بندی نظرات در مورد محصولات شما

● ارتباط محصول شما (براساس عنوان، نکات و توضیحات آن).

راه‌های کمی هستند که دقیقاً بدانید کدام کلمات کلیدی باید در فهرست شما باشند، اما بیایید برخی از ابزارها را برای یافتن این کلمات کلیدی در آمازون را بررسی کنیم.

 

محتوای پیشنهادی: محدودیت های فروش محصول در امازون

ابزار تحقیق کلمات کلیدی آمازون

جست و جوی کلمات کلیدی آمازون در Scout چگونه کار می‌کند؟

با این ابزار، می‌توانید بلافاصله هزاران کلمه کلیدی با نرخ تبدیل و رتبه‌بندی بالا تولید کنید تا محصول خود را در میان کلمات کلیدی آمازون مورد توجه قرار دهید. 

Scout داده‌های تبلیغاتی را مستقیماً از آمازون بیرون می‌کشد و به محض وارد کردن یک عبارت کلیدی اطلاعات مربوط به آن کلمه کلیدی را نمایش می‌دهد. همچنین، کلمات کلیدی دیگری مرتبط با جستجوی شما تولید می‌کند.

نحوه استفاده از ابزار کلیدواژه  Scout

استفاده از کلیدواژه Scout خیلی آسان است و با آن می‌توانید کلمات کلیدی قدرتمند را در چند ثانیه تولید کنید. ابتدا، باید وارد حساب کاربری Jungle Scout خود بشید. پس از آن، روی عنوان کلمات کلیدی در سمت چپ کلیک کنید، سپس از لیستی که ظاهر می‌شود، روی کلیدواژه Scout کلیک کنید. در نهایت، یک کلمه مرتبط را برای تولید کلمات کلیدی وارد کنید.

ابزارهایی برای پیدا کردن کلمات کلیدی در آمازون

ابزار تحقیق کلمات کلیدی در آمازون: Google’s Keyword Planner

 Google’s Keyword Planner ابزار رایگانی است که حجم جستجوی تخمینی را برای هر کلمه یا عبارتی به شما نشان می دهد. همچنین می‌تواند به شما در یافتن عبارات مرتبط دیگر کمک کند.

با گنجینه ای از داده های موجود از طریق این ابزار، می‌توانید اطلاعات را بر اساس جغرافیا نیز تقسیم بندی کنید. اگر در آمازون انگلستان یا سایر سایت های آمازون غیر آمریکایی می‌فروشید، این خیلی کارآمد است.

برای دسترسی به Google Keyword Planner، باید یک حساب  AdWords  رایگان ایجاد کنید.

بعد از ایجاد حساب، می‌توانید Keyword Planner را در تب ابزارها پیدا کنید.

در مورد بیرون کشیدن کلمات کلیدی مرتبط از Planner، چندین روش مفید وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

 

محتوای پیشنهادی: درآمد در آمازون چقدر است؟

با چند کلمه کلیدی اصلی شروع کنید

اگر برخی از کلمه کلیدی ‌های اصلی را حذف کنید، می‌توانید عبارات جستجوی دیگری را که ممکن است مفید باشند، پیدا کنید.

صفحه یک رقیب را بررسی کنید

اگر مطمئن نیستید که کدام کلمات کلیدی ممکن است مرتبط باشند، می‌توانید با مراجعه به سایت رقیب، تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را شروع کنید. فقط برخی از محصولات رقابتی مرتبط را در نظر بگیرید و اجازه دهید Google کار خود را انجام دهد!

کلمات کلیدی ذر آمازون را بررسی کنید

ابزار تحقیق کلمات کلیدی در آمازون: Ahrefs Site Explorer

از Ahrefs Site Explorer علاوه بر  تجزیه و تحلیل بک لینک، می‌توان برای تحقیق کلمات کلیدی در آمازون هم استفاده کرد، به خصوص اگر می‌خواهید مانند فروشندگان موفق آمازون باشید.

برای استفاده به آمازون بروید، صفحه محصول محبوبی را پیدا کنید که با آن رقابت می‌کنید، URL  را در Site Explorer قرار دهید و «URL» را به عنوان حالت جستجو انتخاب کنید.

Ahrefs  کلمات کلیدی ارسال کننده ترافیک ارگانیک به صفحه را نشان می‌دهد. به این ترتیب، می‌توانید صفحه خود را با کلمات کلیدی تازه بهینه کنید که ترافیک را از اقلام پرفروش به شما هدایت کند.

از آنجایی که یک صفحه محبوب در آمازون می تواند برای صدها یا حتی هزاران کلمه کلیدی رتبه بندی شود، بهتره که از فیلترهای داخلی برای محدود کردن آنها استفاده کنید.

 

محتوای پیشنهادی: فروش صنایع دستی در سایت آمازون

منابع اضافی برای تحقیق کلمات کلیدی آمازون

اگر کسب‌وکار شما از قبل در آمازون فعال است، می‌توانید فهرستی از عبارت‌های جستجو شده را که باعث فروش می‌شوند دانلود کنید. این یک هدف گیری خودکاره و یکی از مزایای آن این است که آمازون تبلیغ شما را به هر جستجوی مرتبط نشان می‌دهد که بر اساس توضیحات محصول شما است.

با این حال، هدف‌گیری می‌تواندگسترده باشد، و ما نمی‌خواهیم برای کلیک‌هایی که ترافیک اشتباه را هدف قرار می‌دهند، هزینه بپردازیم.

صرف نظر از این، ممکن است با کلمات کلیدی خوبی روبرو شوید که در ابتدا در هنگام ایجاد لیست محصول خود، آنها را شناسایی نکرده‌اید.

ابزار مفید دیگر Soovle  است که درخواست های جستجو را از eBay ارائه می‌دهد، که همچنین یک موتور جستجو برای افرادی با قصد خرید در حجم بالا است.

کلمات کلیدی در آمازون را چگونه پیدا کنیم؟

نتیجه

با پیدا کردن کلمات کلیدی با بیشترین تقاضا، خود را برای موفقیت آماده کنید! همانطور که خواندید، همه اینها ابزارهای مفیدی هستند و داده های مفیدی را برای ایجاد فهرست بهینه کلمه‌کلیدی شما ارائه می‌دهند.

amzyar در کنار شما خواهد بود تا بتوانید یکی از بهترین ها در کسب و کار و خود باشید.

برچسب‌ها
مطالب مشابه

دیدگاه‌ها

امتیاز به این مقاله
4/5 - (1 امتیاز)

نام *
ایمیل *
دیدگاه *
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید
  • لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید