یررسی ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون

amzyar

2022/01/20
amazon

10 ابزار کاربردی برای فروشندگان آمازون

  • 770 بازدید
Rate this post

10 ابزار کاربردی برای فروش در آمازون

اگر می‌خواهید صفحه مخصوص محصولات خود را در آمازون بسازید و یا صفحه محصولات قدیمی خود را بهینه سازی کنید حتما تا آخر این مقاله را بخوانید. ما در این مقاله میخواهیم ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون را بررسی می‌کنیم و هر کدام را به طور مختصر توضیح می‌دهیم تا شما بتوانید با اطلاعات کافی محصولات خود را در آمازون به فروش برسانید.

چرا باید از ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون استفاده کنید

چرا باید از ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون استفاده کنیم

تا حالا به این فکر کرده‌اید که محصولات خود را از یک کارخانه با قیمت مناسب بخرید و آن را در یک بازار جهانی مثل آمازون بفروشید؟ شاید این کار آسان نباشد اما شما می‌توانید با مطالعه و همچنین تهیه آموزش رایگان ما نکات مهمی که در دوره های پولی به شما یاد نمی‌دهند را یاد بگیرید و بتوانید به راحتی وارد این صنعت شوید.

با همه‌گیری کرونا خرید آنلاین به یکی از محبوب‌ترین روش‌های خرید تبدیل شده است و همینطور وبسایت آمازون به یکی از پرفروش‌ترین‌ها، آن هم به دلیل خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اما در نظر داشته باشید انتخاب کلمه کلیدی بسیار مهم است.

 در واقع یکی از مهمترین دغدغه کسب و کارها نداشتن اطلاعات کافی در انتخاب کلمه کلیدی درست است، و اینکه کدام کلمه کلیدی می‌تواند باعث بهتر شدن فروش آن‌ها شود.

بهترین ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون

1. Helium 10

یکی از بهترین ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون در بین تمام نرم افزارهای تحلیل گر برای ساخت و بهینه سازی صفحه محصولات شما     helium 10می باشد. ابزار هلیوم به علت قابلیت‌هایی که دارد توانسته دیتابیس کاملی ایجاد کند و آن را در اختیار فروشندگان قرار دهد. به کمک این ابزار می‌توانید درباره محصول خود کلمه کلیدی پیدا کنید و خیلی کارهای دیگر.

به طور مثال با استفاده از invertory level میتوانید موجودی رقبای خود را چک کنید و با استفاده ازCEREBRO  می‌توانید جستجوی معکوس انجام دهید، یعنی ببینید رقبای شما روی چه کلمه های کلیدی رتبه گرفته‌اند تا بفهمید آیا کلمه درستی را انتخاب کرده اید یا نه.ما در مقاله دو ابزار مهم در کسب و کار آمازون جامع و کامل این ابزار را بررسی کردیم

2. Jungle Scout

Jungle scout یک پلتفرم همه جانبه برای فروش در آمازون است که میزان تبلیغات محصول شما را در آمازون اندازه‌گیری و مدیریت می‌کند. شما با این ابزار می‌توانید بدانید که به چه کالایی نیاز دارید یا اینکه کدام کلمه کلیدی می‌تواند در میزان فروش شما موثر باشد و چگونه به صورت خودکار موجودی کالا و بررسی سفارشات را به بهترین نحوه انجام دهید. این ابزار یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون می‌باشد.

3. Amz Scout

ابزار Amz scout یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون است و ابزارهای جستجوی مختلفی برای محصول آمازون ارائه می‌دهد.  همچنین همه اطلاعات و نیازهای مشتریان برای یافتن و راه‌اندازی محصول و ایجاد لیست ردیابی و دیگر موارد را فراهم می‌کند. این ابزار اطلاعات زیادی درباره‌ی رقبا به شما می‌دهد. می‌توانید به میزان فروش، قیمت، کلمات کلیدی و حتی سطح موجودی آنها را بررسی کنید.

4. Camel Camel Camel

به عنوان یک فروشنده در آمازون همیشه باید به نکته‌های فروش توجه کنید، چون همانطور که می‌تواند باعث سودآوری باشد می‌تواند در صورت نداشتن اطلاعات کافی باعث ضرر شما شود.

این ابزار دارای منابع و اطلاعات فراوانی برای فروشندگان آمازون FBA است و به ویژه برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند مفید است. این در اصل یک وبسایت است که حاوی راهنماها، اخبار، نکات، افزونه ها و دانلودهایی است که به شما در کسب و کار FBA آمازون کمک می کند. خبر خوش این که استفاده از این ابزار کاملا رایگان است!

5. Keepa

ابزار keepa یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون است که بیشتر برای ردیابی تاریخچه قیمت و رتبه فروش هر کالا در آمازون شناخته شده است. با استفاده از افزونه کروم آن‌ها، می‌توانید این اطلاعات را برای هر موردی که در آمازون مشاهده می‌کنید به‌طور خودکار در صفحه محصول بارگیری کنید. این ابزار مانند ابزارهای دیگر کامل و جامع نیست اما به دلیل اینکه فروشنده به کمک آن می تواند قیمت محصولات و همچنین در قسمت تخفیفات کاهش قیمت ها را مشاهده کنند بسیار کاربردی است.

6. FBA Calculator of Amazon

اگر یک فروشنده در آمازون هستید ماشین حساب FBA آمازون یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون است که سود فروش را در هر حالتی برای شما محاسبه می کند. این ابزار یک ابزار رایگان است که در فروشگاه کروم به راحتی در دسترس می باشد  و این امکان را برای کاربر ایجاد می کند تا بتواند سود حاصل از فروش محصولات را با توجه به قیمت‌های فروش و تعداد محصولات محاسبه کند. در واقع این ابزار قابلیت محاسبات را دارد. همچنین با نصب این ابزار شما دسترسی کاملی برای محاسبه دقیق سود محصولات خود دارید.

7. Keyworx

Keyworx یک ابزار ردیاب کلمات کلیدی است که به طور خاص برای فروشندگان آمازون طراحی شده است. داشتن کلمات کلیدی مناسب در لیست شما برای سئو آمازون بسیار مهم است، در نتیجه ردیابی کلمات کلیدی دارای اهمیت بالایی است: این رتبه بندی در بالای لیست جستجوهای کاربران آمازون است. این به نوبه خود مهم است زیرا به این معنی است که مشتریان بالقوه بیشتری فهرست شما را خواهند دید و شانس فروش را افزایش می دهد. به عنوان یک فروشنده جدید، به شدت توصیه می‌شود که در اسرع وقت از کلمات کلیدی استفاده کنید و ابزاری مانند این به انجام سریع این کار کمک می‌کند. Keyworx هزینه اشتراک ماهانه دارد، اما این شامل پشتیبانی مداوم و آموزش است و افراد زیادی اعتقاد دارند که هزینه اشتراک ارزش خدمات این وبسایت را دارد.

8. Google Trends

trends یک ابزار رایج و ساده برای دسترسی آسان به همه ترندهای مهم است. اگر یک فروشنده در آمازون هستید این یک ابزار کاربردی و واجب است لیستی از ترندهای مختلف و همچنین اطلاعات زیادی در رابطه با تاریخچه محصولات ارائه می‌دهد و نشان می‌دهد چه محصولی در حال حاضر متقاضی بیشتری دارد و چه محصولی طرفدار کمتری دارد. این ابزار مجهز به گزینه جستجوی آنلاین است که اجازه می‌دهد محصولات را به راحتی بررسی کنید و این امکان در سرچ معمولی وجود ندارد. این ابزار همیشه در حال به‌روز شدن است و این امکان را به شما می دهد به راحتی بتوانید محصولات مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید.

9. Viral Lunch

Viral lunchیکی از مهم ترین ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون است که برای مقیاس بندی برند شما طراحی شده است. این ابزار خود نیز شامل چندین ابزار از جمله تحقیق در مورد محصولات آمازون، شناخت رقبای آمازون، تحقیق در رابطه با کلمات کلیدی آمازون و همچنین در مورد تبلیغات محصولات آمازون و خدمات پرداختی آن می‌شود.

محتوای پیشنهادی : 10 ابزار کاربردی برای فروش در آمازون

10. AMZ Insight

از AMZ Insight برای ردیابی عملکرد کلمات کلیدی جستجو شده ارگانیک خود استفاده کنید و تحلیل کنید که کدام محصول در کدام بازار و توسط کدام فروشنده در رتبه اول قرار گرفته است. همچنین برای پیگیری قیمت‌ها در آمازون، پیگیری رتبه پرفروش، و برآورد فروش/درآمد آمازون از این ابزار می‌توان استفاده کرد.

تحلیل و بررسی این ابزارها

از انجا که آمازون یک خرده‌فروش جهانی است و شما می‌توانید محصولات زیادی را درآن به فروش برسانید، پس کسب اطلاعات در رابطه با چگونگی روال کار یک مسئله مهم پیش رو است و آن هم راه اطلاع از روند کار استفاده از این ابزارهای کاربردی است. نکته مهمی که وجود دارد این است که آمازون دائما در حال تغییر و تحول است. به همین دلیل باید از ابزارهایی استفاده کنیم که دائما به روز رسانی می‌شوند.برای همین ما برای شما دوره آموزش رایگان فروش در آمازون را تهیه دیدیم و نکاتی را که در دوره ای پولی به شما میگویند را به شما گفته ایم.

یررسی ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون

نتیجه گیری

استفاده از ابزارهای کاربردی برای فروش در آمازون این امکان را به وجود آورده تا فروشندگان در هر جای دنیا هستند بتوانند به اطلاعات درستی دست پیدا کنند. امروزه موضوع کسب و کارهای اینترنتی و درآمدهای آن موضوع داغ جهانی است و نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است خیلی از افراد با تجزیه و تحلیل این روش ها و خلق ایده های جدید برای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی هدف ایجاد کسب و کارهایی قدرتمند را دارند. همین موضوع باعث می‌شود که این افراد به دنبال کسب اطلاعات بیشتر باشند. در نتیجه عامل مهمی که می‌تواند باعث موفقیت کسب و کارها شود را پیدا کنند. این ابزارهای کاربردی می تواند اطلاعات زیادی را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

محتوای پیشنهادی : باز کردن حساب فروشنده در آمازون
برچسب‌ها
مطالب مشابه

دیدگاه‌ها

امتیاز به این مقاله
Rate this post

نام *
ایمیل *
دیدگاه *
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید
  • لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید