دو ابزار مهم در بیزینس آمازون

amzyar

2021/08/12
amazon

معرفی دو ابزار مهم در کسب و کار آمازون

  • 565 بازدید
Rate this post

در این مقاله قصد دارم به معرفی دو ابزار مهم در انتخاب محصول بپردازیم.

همان طور که میدانید ابزار ها کار ما را سریع تر و راحتر میکنند. و ما در آمازون از ابزار های زیادی میتوانیم استفاده کنیم. در این مقاله من میخواهم دو ابزار را که برای انتخاب محصول خیلی کاربردی و مفید هستند را به شما معرفی کنم.

یک: ابزار Amzscout Pro

دو: ابزار Amazon FBA calculator

هر دوی این ابزار ها روی مرورگر گوگل کروم نصب میشود. در واقع هر دو یک اکستنشن یا افزونه برای گوگل کروم هستند.

دو ابزار مهم ( Amzscout Pro و Amazon FBA calculator ) در بیزنس آمازون

دو ابزار مهم در بیزینس آمازون

ابزار  Amzscout Pro میزان فروش هر محصول را تخمین میزند.

قیمت ابزار Amzscout Pro با دو قیمت ۱۶.۴۹ دلار و ۲۹ دلار به صورت ماهانه است. که البته باید پول یک سال را کامل پرداخت کنیم که ۱۹۷.۹۹ دلار است.

اختلاف قیمت هم به خاطر میزان استفاده از ابزار است. اگر ما بخواهیم محصولات بیشتری را با این ابزار تحلیل کنیم باید گزینه  FULL که ۲۹ دلار است انتخاب کنیم.

اما اگر بخواهم فقط یک ماه آن را تهیه کنم و نه برای یک سال، قیمت آن ۴۹.۹۹ دلار است.

که قیمت آن بستگی به میزان استفاده ما دارد.

ابزار تحلیلی Amzscout Pro بیزینس آمازون

ابزار تحلیلی بیزینس آمازون

البته ابزار مشابه به نام Helium 10  هم وجود دارد که کیفیت یکسانی با  Amzscout Pro دارد.

بعد از اینکه این افزونه را تهیه و روی کروم خود نصب کردید.

اگر در آمازون محصولی را سرچ کنید و روی این افزونه کلیک کنید. این افزونه به ما تمام آمار نتایج جستجو را در یک پنچره جداگانه نمایش میدهد.

البته اگر ما در هر صفحه ای از آمازون باشیم که در آن صفحه محصولاتی وجود داشته باشد این ابزار با یک کلیک  آمار و ارقام تمام محصولات آن صفحه را برای ما استخراج میکند.

مهمترین کاری که این ابزار انجام میدهد این است که تخمین بزند یک محصول با توجه با رتبه یا رنک‌ی که دارد در ماه چقدر میفروشد و درآمد دراد.

باید توجه داشته باشید که این ابزار فقط تخمین میزند و نمی تواند به صورت دقیق به ما بگوید یک محصول چقدر میفروشد. و ما به آمار و ارقامی که این ابزار به ما میدهد میتوانیم بین ۷۰ تا ۹۰ درصد اعتماد کنیم.

این ابزار  مثل اکثر ابزارهای بیزینس آمازون روی مرورگر کروم نصب میشود.

ابزار amzscout pro در کروم وب استور

ابزار amz scout pro در کروم وب استور

توضیحات بیشتر را در دوره آموزش رایگان فروش در آمازون ببینید.

بنابراین این ابزار به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید آیا احتمال فروش و تقاضا برای محصول وجود دارد؟ و در این صورت میزان آن چقدر است؟

محتوای پیشنهادی: کسب و کار اینترنتی چیست؟

ابزار  amazon FBA calculator در واقع یک ماشین حساب است.

این ابزار به ما کمک می‌کند تا درهمان ابتدای کار میزان سود و زیان محصول را محاسبه کنید.

البته ابزار قبلی نیز این امکان را دارد.

توجه داشته باشید که این ماشین حساب رایگان است. شما می‌توانید بدون هزینه از این ماشین حساب استفاده کنید. این ابزار را مثل ابزار قبلی بعنوان افزونه یا  اکستنشن  روی کروم نصب و از آن استفاده می کنید.

ابزار Amazin FBA calculator در کروم وب استور

ابزار Amazin FBA calculator در کروم وب استور

برای استفاده از این ابزار باید در صفحه محصول مورد نظر باشیم و روی آیکن این ابزار کلیک کنیم. در غیر این صورت این ابزار کار نمی کند.

مهمترین کاری که این ابزار میکند این است که خیلی سریع به ما میگویید. برای محصول مورد نظر ما باید چقدر کمیسیون) Amazon Fee ( و هزینه ارسال و بسته بندیAmazon) FBA Fee ( به آمازون پرداخت کنیم.

توضیحات بیشتر را در دوره رایگان مقدماتی فروش در آمازون ببینید.

بطور خلاصه از طریق ابزار amazon FBA calculator ، هر محصولی را که بخواهیم از نظر میزان سود و زیان بررسی کنید، باید هزینه‌ی تهیه‌ی محصول، حمل و نقل از چین و هزینه‌های جانبی را وارد کنید و ببینید آیا این محصول  برای ما سودآور است یا خیر…!

این ماشین‌حساب کار ما را در واقع راحت تر می‌کند و ما خیلی سریع به محض دیدن یک محصول در آمازون میتوانیم حساب کتاب کنیم . فقط کافیست تا هزینه‌ی تهیه‌ی محصول را وارد ماشین حساب کنید. بقیه هزینه‌ها مثل کمیسیون آمازون و هزینه‌ی ارسال و بسته‌بندی محصول را ماشین‌حساب به صورت اتوماتیک برای ما محاسبه‌ می کند.

با ابزار ماشین حساب افی بی ای آمازون، خیلی دقیق و سریعتر می توانیم میزان سود و هزینه‌های  محصول مورد نظر خود را محاسبه کنیم.

محتوای پیشنهادی : فروش در آمازون
برچسب‌ها
مطالب مشابه

دیدگاه‌ها

امتیاز به این مقاله
Rate this post

نام *
ایمیل *
دیدگاه *
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید
  • لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید