پیدا کردن محصول مناسب برای فروش در آمازون

amzyar

2021/09/05
amazon

12 ایده برای پیدا کردن محصول مناسب برای فروش در آمازون

  • 1527 بازدید
3/5 - (2 امتیاز)
در این نوشته شما می خوانید :

12 ایده برای پیدا کردن محصول مناسب برای فروش در آمازون

یکی از بهترین روش ها برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین، فروش در آمازون می‌باشد. دلیلش هم این است که آمازون برای افراد مبتدی کاملا در دسترس است و محبوبیت آمازون،کسب سود را هم خیلی آسان می‌کند. یکی از مهم تری بخش های این کسب و کار پیدا کردن محصول مناسب برای فروش در آمازون میباشد.

پیدا کردن محصول مناسب برای فروش در آمازون

سهم آمازون از تجارت الکترونیکی 50 درصد می‌باشد. به این معنا که نصف خرید های الکترونیکی جهان از آمازون صورت می‌گیرد.

حالا ممکنه بپرسید که چه کالاهایی رو برای فروش انتخاب کنیم که بتواند سود بیشتری برای ما به وجود بیارن؛ برای این کار بهتره حتما تحقیقات خودتان رو به خوبی انجام دهید. شما میتوانید برای یادگیری آموزش کسب و کار آمازون آموزش رایگان فروش در آمازون به تهیه کنید در این دوره کاملا رایگان نکات کلیدی را به شما آموزش دادیم که در دوره های پولی به شما یاد میدهند 

چه محصولاتی را باید بفروشید

بعضی از محصولات در آمازون ممکن است که به هیچ عنوان مشتری نداشته باشند. به همین دلیل بهتر است برای کالاهایی که می‌خواهید به فروش بذارید، اولویت بندی کنید.

برای پیدا کردن محصول مناسب برای فروش در آمازون می‌توانید این موارد را بررسی کنید:

تقاضای بالا داشته باشد

به دنبال کالاهایی باشید که حداقل 300 بار در ماه به فروش می‌روند. یعنی روزانه به طور متوسط 10 بار به فروش می‌روند که آمار بسیار خوبی است.

رقابت در آن خیلی نباشد

ایده آل ترین حالت این است که شما کالایی رو پیدا کنید که افراد دیگر آن را نمی‌فروشند. در این حالت کسب رتبه های بالاتر برای شما آسانتر می‌شود و با بر طرف کردن نیازهایی از مشتری که سایر فروشنده ها نمی‌تونن اونا رو حل کنن شما فروش بهتری رو تجربه خواهید کرد.

نقد، بررسی و نظرات زیادی نداشته باشد

قبل از اینکه نکات را بگوییم باید بدونید که مخاطب از تصمیم اشتباه در هنگام خرید می‌ترسد.ترس از اینکه: نکند محصول نامناسب و کم کیفیت باشد؟ نکند در صورت معیوب بودن امکان مرجوع کردن آن وجود نداشته باشد؟ نکند قیمت آن از بقیه فروشنده ها بیشتر باشد؟ و…

هرچه شما این ترس ها را کاهش بدهید، احتمال خرید کردن محصولتان پس از ورود به صفحه فروش بیشتر می‌شود که این همان افزایش نرخ تبدیل در آمازون است.

محصول مناسب برای فروش در آمازون بهتر است زیر 100 دلار باشد

قیمت مناسب

در آمازون بهتره که کالاهای شما قیمت زیر 100 دلار داشته باشند. در غیراین صورت جذب مشتری خیلی سخت می‌شود؛ ولی حواستان باشد که خیلی ارزان هم نباشند که شما دیگر نتوانید سود کنید.

محصولاتی را انتخاب کنید که بیشترین سود را برای شما دارند

 سعی کنید به دنبال کالاهایی باشید که می‌توانید قیمت اونا رو تا چهار برابر قیمت واقعی که از منبع خودتان خریداری کردید، افزایش بدید. یعنی اگر کالایی را 1 دلار خریدید 4 دلار بفروشید.

محصول شما را در طول روز مردم استفاده کنند

یکی دیگر از نکاتی که در رابطه با محصول مناسب برای آمازون باید بهش توجه کنید کالاهایی که مصرف روزانه دارند معمولا توی آمازون فروش بیشتری دارند. و به دلیل مصرف بیشتر تقاضای مشتری ها برای آن ها بیشتر است.

سبک بودن محصولات را از قلم نیندازید

محصول مناسب برای فروش در آمازون بهتر است سبک باشد

برای کالاهای سنگین انبار کردن یا حمل و نقل خرج بیشتری دارد. این مسئله بسیار مهم است. مخصوصا در مورد کالاهایی که از چین وارد می شوند.

به دنبال کالاهای سبک باشید که خرج حمل و نقل آنها کمتر باشد، چون در این حالت سود شما هم بیشتر میشود. معمولا محصول مناسب برای فروش از آمازون بهتر است وزنی کمتر از 2.5 کیلو داشته باشد

صفحه پرفروش ترین های آمازون رو بررسی کنید

یکی از بهترین راه هایی که می‌تونید کالاهای پرفروش آمازون رو پیدا کنید، از طریق بررسی کردن صفحه پرفروش ترین های آمازون است.

البته در نظر داشته باشید که کالاهای پرفروشی که در این صفحه می‌‌بینید بر اساس جدیدترین آمار خرید هستند و این نتایج همیشه براساس ترند های فصلی تغییر می‌کنند. حتما ترندهای فروش سالیانه را قبل از تصمیم گیری چک کنید.

گزارش های آمازون ترند را چک کنید

آمازون صفحه ای دارد که روی آن تمامی محصولاتی که در حال ترندینگ هستند را به شما نشان می‌دهد. این صفحه منبع خوبی برای فروشنده هاست. اونها با این صفحه میتوانند کالاهای پر تقاضای مصرف کننده ها را بهتر تشخیص بدهند تا بتوانید محصول مناسب برای فروش در آمازون را پیدا کنید

 مثل پرفروش ترین های آمازون، این صفحه هم بر اساس خریدهای اخیر تنظیم شده پس بهتر است این ترندها رو به صورت مرتب چک کنید.

چک کردن آمازون ترند یکی دیگر از روش های پیدا کردن محصول مناسب برای فروش در آمازون میباشد

از ابزارهای Product Research ( جست و جوی دوباره محصول) استفاده کنید

محصولات نرم افزاری زیادی موجود هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا محصول مناسب برای فروش در آمازون را پیدا کنید. با استفاده از این نرم افزارها کار شما به عنوان یک فروشنده خیلی آسان می‌شود.

روی لینک های پرفروش کلیک کنید

کاهش قیمت گاهی باعث افزایش سود می‌شود. چگونه؟

شما اگر محصولتان را با قیمت رقابتی کمتر از سایر فروشندگان بفروشید، مشتریان بیشتر بر روی دکمه خرید محصول شما کلیک می‌کنند و فروشتان بیشتر از قبل خواهد شد.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت های خود را خیلی کاهش ندهید که دیگر نتوانید سود کنید و تمام هزینه های به دست آمده را صرف تأمین دوباره محصول کنید.

برای قیمت گذاری خوب بهترین کار این است که رقبای خودتان را رصد کنید که با چه قیمت هایی محصول شما را می‌فروشند. و شما نه خیلی ارزان و نه گران تر از آنها باید قیمت گذاری بکنید؛ جایی در وسط و میانه.

از جست و جوی کلمات غافل نشوید

شما به عنوان یک فروشنده باید حتما بدانید که کدام کلمات کلیدی بیشتر جستجو می‌شوند و برای این کار دو روش وجود دارد.

یک روش از طریق بررسی برنامه گوگل ترندز است. در گوگل ترندز شما می‌توانید با نوشتن اسم کالاهای مختلف آمار جستجوی اونها رو طی یک سال مشاهده کنید و همچنین می‌توانید کلمات کلیدی مرتبطی که جستجو می‌شوند را هم پیدا کنید.

می‌توانید با بررسی این کلمات یک لیست از کلماتی که فکر می‌کنید به کارتون می‌آید را تهیه کنید و کالاهای خودتان را بر اساس اون تنظیم کنید.

روش دوم پیدا کردن از طریق برنامه های مختلف می‌باشد. این برنامه ها، هم می‌توانند آمار جستجوی کلمات کلیدی را به شما نشان بدهند و هم کلمات مرتبط با آنها را نمایش بدهند. با کمی جستجو در گوگل می‌توانید برنامه های مختلفی را پیدا کنید که کلمات کلیدی را بررسی می‌کنند و به انتخاب خودتان می‌توانید از هرکدام که می‌خواهید استفاده کنید. در نهایت این دو روش به پیدا کردن محصول مناسب برای فروش در آمازون به شما خیلی کمک خواهند کرد 

بقیه بازار ها رو هم بررسی کنید

بررسی بازار یکی دیگر از راه های پیدا کردن محصول مناسب برای فروش در آمازون

کاهش قیمت گاهی باعث افزایش سود می‌شود. چگونه؟

شما اگر محصولتان را با قیمت رقابتی کمتر از سایر فروشندگان بفروشید، مشتریان بیشتر بر روی دکمه خرید محصول شما کلیک می‌کنند و فروشتان بیشتر از قبل خواهد شد.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت های خود را خیلی کاهش ندهید که دیگر نتوانید سود کنید و تمام هزینه های به دست آمده را صرف تأمین دوباره محصول کنید.

برای قیمت گذاری خوب بهترین کار این است که رقبای خودتان را رصد کنید که با چه قیمت هایی محصول شما را می‌فروشند. و شما نه خیلی ارزان و نه گران تر از آنها باید قیمت گذاری بکنید؛ جایی در وسط و میانه.

نتیجه:

درست است که با این 10 نکته گفته شده افزایش نرخ تبدیل در آمازون را می‌توانید تجربه کنید، ولی این تمام ماجرا نیست. شما باید کیفیت خدمات پس از فروش و خودِ محصولتان را افزایش بدهید، این بهترین گزینه برای افزایش نرخ تبدیل در آمازون است. اما 10 نکته کاربردی گفته شده را هم انجام بدهید تا بتوانید فروش بیشتری داشته باشید و گردش مالی بالاتری برای کسب و کارتان به همراه بیاورید.

و همانطور که بارها گفتیم؛ باز هم تکرار می‌کنیم که: شما باید اعتماد مخاطبان را به دست بیاورید تا بدون ترس وارد صفحه محصولاتتان شوند و خرید را انجام دهند.

amzyar در کنار شما خوهد بود تا بتوانید یکی از بهترین ها در کسب و کار و خود باشید.

برچسب‌ها
مطالب مشابه

دیدگاه‌ها

    • سوفیا
    • 2 سال پیش

    مقاله کاربردی هستش خیلی ممنون

    پاسخ پاسخ
  • امتیاز به این مقاله
    3/5 - (2 امتیاز)

    نام *
    ایمیل *
    دیدگاه *
    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید
    • لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید
    • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید
    • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید
    • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید